Kontaktní údaje

prodejna PACART
nám. Jiřího z Lobkovic 16
130 00, Praha 3 - Vinohrady
prodejní doba: po-pá 9:30-18:00
telefony: 272 731 944, 777 312 580
email: info@pacart.cz

Úvodní strana / Odpovědi na dotazy

Jaký je rozdíl v kvalitě tisku při použití kompatibilního inkoustu ve srovnání s originálním?
Kvalita tisku s kompatibilním inkoustem je vždy horší než při použití originálu, ne vždy ji však uživatel může pouhým okem rozeznat. Záleží na konkrétním použití. Například pro černobílý tisk textu na kvalitní papír se rozdíl mezi originálním a kompatibilním inkoustem prakticky nedá poznat. Situace se však výrazně změní při použití méně kvalitního papíru (kompatibilní inkoust se více rozpíjí). U barevných inkoustů je rozdíl o něco více markantní v barvě i v rozpíjivosti. Nicméně konečné rozhodnutí je vždy na uživateli, pokud se mu výtisky při použití kompatibilního inkoustu zdají kvalitní (nebo pro jeho potřeby dostačující) není důvod, proč tento typ spotřebního materiálu nepoužívat.

Co je to kompatibilní resp. alternativní kazeta?
Označení kompatibilní a alternativní jsou významově totožné: je  to kazeta, která není vyrobena výrobcem tiskárny nebo jiného zařízení, ale je danému tiskovému zařízení perfektně uzpůsobena.

Co je to recyklovaná resp. renovovaná kazeta, jaký je rozdíl?
Označení renovovaný a recyklovaný jsou významově totožné: je to kazeta, která již byla použita a znovu uvedena do funkčního stavu, který může dosahovat různých stupňů kvality v návaznosti na použité technologie a postupy při zpracování.
U každé bude kvalita tisku a počet vytištěných stránek zpravidla rozdílný.

Mám technické problémy s kazetou, jak mám postupovat?
Pokud máte s fungováním inkoustové kazety nějaký problém, zkuste využít všech prostředků přístupných v programu tiskárny ( nazývané obvykle servis zařízení či čištění ). Nebo doporučujeme vatičkou namočenou v lihu očistit kazetě trysky a kontakty. Pokud jste kazetu nechali delší dobu otevřenou na vzduchu, ještě v horším případě u zdroje tepla či nechráněnou před přímým slunečním světlem, bude pravděpodobně velmi těžké tuto kazetu tzv. rozchodit.

Mám technické problémy s objednávkou, jak dál?
Pokud máte s fungováním našeho obchodu nějaký problém, napište nám na info@pacart.cz, nebo volejte 777 312 580.

Chci si objednat více kusů kazet, jak mám postupovat?
Stačí přepsat počet kusů v poli Vaše objednávka. Pokud to neuděláte, zůstane nadefinován 1ks, který Vám také doručíme.

Chci si objednat více druhů kazet, jak mám postupovat?
Pokud chcete více druhů, můžete vždy pokračovat s přidáváním tak, že se vrátíte zpět na seznam, kde si vyberete další typ a opět ho poptáte. Takto můžete poptávat další druhy .

Toneroutlet.cz
  • Snažíme se Vás přesvědčit nízkou cenou, kvalitním prodejním servisem  a rychlostí vyřízení Vaší objednávky.
  • Porovnejte nás s konkurencí…

 

 

Přihlášení

Nákupní košík


Nákupní košík je prázdný

Nákupní košík


Nákupní košík je prázdný

Přihlášení